Det funkade!

Ni som såg mitt inlägg från igårkväll, om håret.
DET FUNKADE!
 
Riktigt jättelockigt blev det tillochmed.
Här på bilden e de uppsatt med två smygspännen, å sprayat.
Men inget annat har jag gjort åt det :)
 


Åh tack så mycket! :D

Snyggt :)

2012-12-07 // 17:17:34
» Fanny

Supersnyggt Hanna! :) Men alltså hur lägger man lockarna runt, fattar inte riktit?

Svar: Ska se om jag kunde göra en tutorial av nåt skag kanske^^
Hanna Krokfors

2012-12-07 // 19:59:57

Hej! Har nu skrivit ett inlägg som heter önskerubriker där man kan önska vad jag ska skriva om, t.ex. olika fototips eller redigeringstips ni vill lära er, eller vad ni vill lära er inom bloggdesign, och mycket mer. :) Kram ♥

http://twinstars.blogg.se/2012/december/onskerubriker.html#comment

2012-12-07 // 20:20:03

Åh vad fint! Jag kan inte ens locka hår haha ;)

svar: tack snälla du♥

Svar: Kanske du kan testa dethär. Superenkelt!
Hanna Krokfors

2012-12-07 // 23:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback