Frisyrer

Om nån missatdet så gillar jag frisyrer. 
Dessvärre har jag aldrig riktigt tid att göra dem.
Men plötsligt, när man ramlar över en tutorial på youtube, och en till, och en till.... och en till...
 
...så får man jättestor lust att börja laga frisyrer.
Så, igår fick jag testa två stycken på Jonna.
Ganska nöjd blev jag nog själv. Frågan är bara vid vilka tillfällen man kan använda dessa :)
 


Svar på frågan: man kan använda det precis när som helst, så länge man är beredd på att folk kommer att stirra, för att det är så arma snyggt!

Svar: Sant som du säger ;) Tack!
Hanna Krokfors

2012-12-23 // 11:06:28

Jättesnyggt!
Den högra tycker jag man gott kan ha i vardagen när man vill lyxa till det lite :)

God jul!

Svar: Tusen tack, God jul!
Hanna Krokfors

2012-12-23 // 19:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback