Jacob Gospel på roadtrip

Denhär helgen kommer att varafullproppad!
Här om en liten stund hoppar jag på bussen med Jacob Gospel, påväg till Vasa för att köra 2 konserter på en kväll.
Känns aningen maffigt, men det kommer bli kul!
 
Imorgon har vi dessutom en konsert i Munsala, så gissa vem som kommer vara trött på måndag.
Men det är ju roligt att Gospla!
 
Kom gärna och kolla om ni är i närheten.
 
Vasa, Ritz (Med Ichtys) kl.18 och 21.
 
Jag minns inte klockslaget i Munsala, men jag kan uppdateradet hit sen då jag vet :)
 
foto: Pontus Holmstedt
 
En del av det härliga gänget, bild tagen sommaren 2010, då vi hade jubileumskonsert i skolparken :)
 


Tack så mycket. Detsamma :)

2012-12-08 // 13:10:25

sv: tack! :D Vad kul att du också bor i finland :)

2012-12-08 // 18:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback