The messy braid

Ja, en sån look fick det bli igår.
Lite messy, lite sådär sött med en blå rosett.
Avslappnat ;)
 
 
Foto av pojkvän :)
 
PS, imorgon sker en förändring gällande mitt hår :)


Alltså sku du int kuna göra ett försök att importera bilderna från den gamla fotobloggen hit? Jag menar de finns ju massvis med supersnygga bilder där... Nu vet ja ju int om det är möjligt men i alla fall. Snyggt hår förresten! God Jul :)

Svar: Ja har nog funderat, skulle verkligen vilja, men jag vet inte om det går. Ska försöka ta nytt försök och se om det funkar, skulle vara lite tråkigt att klippa och klistra, men den gamla finns ju kvar på nätet. Det är den som dyker upp då man googlar mitt namn :)God Jul på dig med!
Hanna Krokfors

2012-12-26 // 23:15:30

Fin blogg!

Svar: Tack!
Hanna Krokfors

2012-12-27 // 00:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback