Amazing

Igen, ingen bild, men jag vill bara dela med mej av denna!
Helt underbart sätt att göra musik på!
Tänk om jag hade valt fiol istället för sång?
 


» M O A

Hej! Brukar ha "kollar" då och då för att se vilka som fortfarande följer mig av mina bloglovinbyten. Så följer du fortfarande mig? Jag följer i alla fall dig! Om du har tagit bort mig säg gärna till så försvinner du från min bloglovin. Kram :)

Svar: jojo, jag följer dig nog! :)
Hanna Krokfors

2012-11-21 // 19:26:16

Det är aldrig för sent att byta! ;) Men jag kan lova dig att de tar åratal innan du spelar som henne..... Hon är helt otrolig! Jag vill också vara sådär skicklig.

Du sjunger fint, så inte ska du ge upp det nu. Men fiol som biämne? :)

Svar: Hade tänkt skicka videon åt dig!Har dessutom världens grymmaste fotoidé!
Fiol som bi-ämne.. skulle vara kul, det är bara det att jag orkar öva 5 minuter och ger sen upp ;)
Hanna Krokfors

2012-11-22 // 15:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback