Bella

Igår tog min lista slut, så jag borde ju få nåt nytt att skriva om. Trots att jag bloggat om en hel del annat, så tyckte jag det var dags att igen börja med något relativt kontinuerligt att skriva om.
Så, nu startar jag en ny kategori.
Vänner.
Jag har faktiskt en del sådana, så nu tänker jag kort presentera mina vänner här på bloggen.
Och ni som känner er träffade och tror att ni kanske hamnar upp här, ni behöver inte oroa er.
Jag ska bara sätta upp snälla bilder på er.
Så, vi börjar med Bella
 
Gabriella Snellman.
Bella är en av mina närmsta vänner.
Vi gick samtidigt i högstadiet, men kom aldrig i kontakt med varandra innan skriftskollägret sommaren mellan 8an och 9an.
Då fick jag veta lite vem Bella var, och hur hon fungerade.
Sen när hjälpledarskolningen började på hösten, så var hon plötsligt där!
Och sedan dess har jag känt henne.
Hon hängde med till ungdomssamlingarna där vi brukade vara, och plötsligt kunde jag inte bli av med henne.
Vilket jag är otroligt tacksam över.
 
Hon studerar på närvårdarlinjen i Bennäs, så vi äter i samma matsal på dagarna.
Hon är den jag ringer åt om jag hittat en konstig knöl nånstans och tror att det är cancer, (okej int riktigt, men ni försår) och hon lugnar ner sig och säger att "i skolan sade de att...." och sen är jag lugn.
Jag tror hon är en av dem som har mest koll på mina tankar nu för tiden.
Hon är den som ringer en grå onsdagkväll och vill komma över och dricka en kopp te, smätta på en gråtfilm, och sitta i soffan med näsdukarna och gråta för att vi har mens och är hormonella. 
 
Hon har gett mig massor dehär senaste åren, och oj vad vi har skrattat, och oj vad vi har gråtit.
Fastän det kan gå längre tider mellan att vi ses, så är det samma Bella varje gång.
(Jag tycker om dig vännen)
 
 


sv: hehe tack, ja de är jag:D

2012-11-13 // 16:20:04

hahaha vafan det syns inte när man skickar.. men kan visa här: http://www.bloggdesign.nu/?p=articles&c=1&id=31

2012-11-13 // 16:33:27
» Ellen

riktigt söt bild! lust att göra ett bloglovinbyte? kram :)

2012-11-13 // 17:20:31
» Ellen

sv; jag följer dig med nu! kram :)

2012-11-13 // 17:36:47
» Emma

Vad tycker du om denna låt/musikvideo? :D Nyfiken!! Skriv gärna varför du tycker som du tycker :) Kram!

Direkt länk; http://tomson.blogg.se/2012/november/musik-2-3.html#comments

2012-11-13 // 17:46:15

oh vill du göra blogglovinbyte med mig? C:

2012-11-13 // 17:51:17

Har du något inlägg om din kamera utrustning ? :]

Svar: Nej det har jag inte, tycker du jag borde laga?
Hanna Krokfors

2012-11-14 // 17:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback