Bethina

Så, då var det dagsatt skriva om nästa vän.
 
Denna gång är det Bethinas tur.
 
Bethina har ni säkert sett på bloggen många, många, många gånger.
Hon är en otroligt vacker tjej som passar fint på bild och ställer upp på det mesta gällande foto.
Hon är min privata modell.
 
Och inte nog med att hon är snygg och vacker och söt och alla andra positiva attribut angående utseende man kan vara, så är hon också, vänlig, snäll, godhjärtad och omtänksam.
Hon är nog den som hela skolan skulle rösta fram att är snäll.
 
Hon har alltid tid över att prata med nån som ser ensam ut, eller att säga nåt snällt åt nån som ser ut att behöva det.
 
Genomsnäll.
Hon är också väldigt klok. Vårt schacks mamma skulle man kunna säga.
Hon är den som ringar upp mig om jag lgger hemma och är sjuk. Frågar om jag ätit. Eller om jag druckit ordentligt. Har jag fått nån sömn, tagit medicin, osv.
Hon ser efter oss.
 
Det är Bethina i ett nötskal.
 
 
Här kommer några bilder som jag tagit av bethina under det senaste året. Sötare får man ju leta efter!
 


Blev du en av vinnarna i veckans blogg?
http://photoobymee.blogg.se/2012/november/veckans-bloggvinnare-1911.html
Om inte? anmäl dig igen, tänk på att du får större chans att vinna om du gör de sakerna du får plus för! :)

KRAM

2012-11-19 // 15:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback