Höstdagarna

Ja-a ni. Ni har ju hört ryktas om höstdagarna.
Massa folk, samlade i en stor skola, en hel helg.
 
Hursomhelst, vi som kompbandade oss hade också en fantastisk helg.
 
Tänk vad roligt att få spela och sjunga en hel helg, tillsammans med massa andra ungdomar.
Trots tidiga morgnar, sena kvällar, lite stress och massor av roudande och soundcheckar har allt varit otroligt kul!!
 
Vi blev ett väldigt sammansvetsat gäng u bandet under bara en kort helg, men så kan det gå när man lever intensivt.
Och alla ni som planerat och genomfört höstdagarna, ni som talkoarbetat och ni som deltog, helt underbart fantastiska är ni!
 
(Bilderna är tagna av Sandra Vaihela)
 
Ja, och bilden som vi hade av oss, HDbandet kan ni ju också få se :)

 
Höstdagarna hittar ni HÄR
Sandra hittar ni HÄR 
 
 
 


» elis

hejsan. Jag minns dej från när vi gick i högstadiet samtidigt, och då tyckte jag att du var en så glad, söt och sprallig tjej. Nu när jag möter dej idag, eller ser bilder på dej, så blir jag bara orolig. Du har ändrat så mycket och jag hoppas du kommer ihåg din hälsa!
Kram

2012-11-14 // 01:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback