Sjuk

Idag är jag hemma.
Jag är sjuk.
Det är lite tråkigt.
Igår var det pojkvännens födelsedag, och jag var till hans efter skolan.
Han bor i Åvist, och det är 40 km från oss, så det är inte så ofta vi kan träffa varann.
Hursomhaver blev jag helt plötsligt otroligt sjuk och började må riktigt dåligt då jag var där.
Jag fick knappt i mig nån mat över huvudtaget, och bara låg.
hans gulliga syster fick föra hem mig  redan under tidiga kvällen.
Min pojkvän följde med, och packade ner mig i min egen säng med stränga order om att sova.
Han va så gullig! ♥
(Jag tror jag är lite nykär igen...)
 
Sen sov jag ca 13 timmar, skippade skolan och är nu hemma och försöker läsa på prov.
Visst, inte mår jag ju bra än, men mycket bättre än igår. Jag har till och med fått i mig lite mat efter en 24 timmars fasta :)
 
Idag är dessutom min första dag med LCHF för denna session, en månad har jag tänkt hålla.
Så man kan säga att jag startar min diet med bravur.
 
Nu ska jag fortsätta med vad det nu var jag höll på med innan jag började skriva.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback