Galaxy note?

 
Snart börjar det vara dags för telefoninskaffning.
Har länge tänkt att jag skulle köpa en iPhone, ända tills jag idag snubblade över denna!
 
 
 
Och när jag såg denna blev jag kär.
Den är STOR!
Precis så den ryms i handen, helt perfekt!!
 
Och enligt min bror, som nog har mer koll på elektronik än mig, så är den myycket bättre än iPhone.
Och så skulle man ju ha det mesta med sig i denna :)
 
Vad tror ni om den?


Jag tänkt å lite på en såndär men di e för stora. Du måst alttid använd båda händerna för att de ska bli smidigt, men den e ju cool! En samgung Galaxy 3 tror jag sku va nå även om den int e så supersnygg enligt min åsikt ;) Eller en s2 som jag har, di e å stora och behändiga + att du kan ha den i fickan, vilket du int kan med en note.

Sådär btw så blir det ju billigare att int ta på avbetalning sen, men de vissta du säkert redan!

Svar: jo, men ja gilla den stora modellen :) supersnygg!Va, e int den de? enligt mina matematiska funderingat verkar de nog bli billigare me nästan 100 euro :O
Hanna Krokfors

2012-10-03 // 19:19:46

Ja nå de beror på, du e ju bunden ti anslutningen i två år då, de e väl då du får den billigare. Visst kan jag vara helt ut å cykel nu men dedär får du ju no reda på sen :D

Svar: jaanå, vi får se, den verkar int finnas nu nåmera som paket (fast den fanns på dagen) men den var helt klart cool :)
Hanna Krokfors

2012-10-03 // 19:28:13

Joodå de e den! :D

2012-10-04 // 09:53:13
» Deda

iPhone är det ända rätta! :)

Svar: Ja har så svårt ti bestäm mig ;)
Hanna Krokfors

2012-10-05 // 11:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback