No 5, Åtta bekännelser

OJOJOJ.. hur ska jag komma på nåt sånt, som folk inte redan vet.
 
Nå, det är väl bara att börja på.
 
1. Det finns tre män i mitt liv. Jesus, Magnus och Karl Fazer.
 
2. Rosa är fortfarande min favoritfärg, det har inte ännu gått om.
 
3. När jag är ensam hemma sjunger jag. Hårt och mycket.
 
4. När jag var 10 önskade jag att jag skulle få brev från Hogwarts.
 
5. Jag har alltid olika strumpor på mig.
 
6. Jag ler ofta, även när jag är sur är det enkelt att få mig att le.
 
7. Jag är över 20 cm kortare än min pojkvän.
 
8. Jag kan underhålla mig en heö dag genom att bara sitta och redigera bilder,
 
Hmmm, hoppas ni fick veta något nytt om mig iallafall... :)


-Ja jag kommer på direkten! :P

Svar: Jag bjuder på kaffe^^ :)
Hanna Krokfors

2012-10-28 // 10:07:09

5:an har jag lagt märke till, and I like it! :)

Svar: Jees, ett enkelt sätt att sprida glädje;)Folk blir så glada av olika strumpor, i ike it to! ;)
Hanna Krokfors

2012-10-28 // 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback