No 7, En gammal och en ny bild på dig själv.

Well, nu vet jag ju inte vad som räknas som gammal och ny, Men ja...
Tjaa, det är ju då jag i mitten, men vad kan det vara för år? Mellan femman och sexan tror jag, så jag var väl 12 :)
 
Och ny... ja, denna är väl relativt ny.
 Kanske jag ändrats lite ;)
 
Jag ursäktar samtidigt för den ofotografiska kvalitén på bilderna.
Hoppasni tycker det är bättre då det är bilder jag anstränger mig lite med :)
 


» Karin

Jag tycker inte om ditt sätt att se ner på andra hobbyfotografer. Du har ingen bättre "utbildning" än dom Du är inte bäst! Ingen är det!
Nästan varje inlägg skriver du något i stil men "fast modellen var trött, är jag ändå nöjd med bilderna" eller "fast den var dåligt väder och jag hade lite tid, blev bilderna lyckade." Du måste inte hela tiden ha någon bortförklaring, och du borde inse att man kan faktiskt välja att anlita någon annan forograf än dig. Nu var det droppen! "Hoppasni tycker att bilderna är bättre när jag knäppt dem" Alltså huhhu! Du kan börja med att svänga på tratten du har framför ögonen så dy får en bredare synvinkel!
Bara som ett tips.

Svar: Hej "Karin" i detta inlägg syftade jag på att vi på dessa bilder inte precis "försökt" få dem bra. Synd att du tror att jag ser ner på andra vilket inte är sant. Och mina såkallade bortförklaringar är bara med får att få lite mer text i bloggen och berätta om ometändigheterna kring bilden. Man får också välja om man läser min blogg eller inte, men tack för tipset ;)
Hanna Krokfors

2012-10-30 // 09:25:08

Usch va dumt kommenterat! Hanna du ska int ta åt dig av dedär, du e jättebra på att fota! :) de e bara avundsjukan..

Svar: Tack ;)
Hanna Krokfors

2012-10-30 // 10:08:17
» Mia

Avundsjuka är en besvärlig sjukdom. Skaka av dig kommentaren bara!

2012-10-30 // 12:12:53
» sara

Fina bilder!

Svar: Tack. ;)
Hanna Krokfors

2012-10-30 // 13:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback