The Phantom of the Opera

Igårkväll hade jag och kompisschacket filmkväll. Det var ett mysigt avslut på veckan.
Vi såg på den berömda musikalen The Phantom of the Opera.
 
För att vara ärlig, så trodde jag faktiskt inte att den alls skulle vara bra. Jag hade fått för mig att den skulle vara riktigt usel. Men det är verkligen en sevärd film! Massa fina bilder, och duktiga sångare.
Det var nog en positiv överraskning.
 
Hursomhelst så finns denna scen, med "the main song" med i filmen, och jag kan bara säga att DÄR skulle jag vilja vara med min kamera...
 
 
 
Och om du blev inspirerd och vill se hela filmen, så kan du alltid gå in på denhär länken: 
 
http://www.youtube.com/watch?v=DqedZc_XU4w&feature=related
 
Där har någon laddat upp HELA FILMEN på youtube!
 
Ha en finfin dag :)
 


Men HANNA, ha int ja lärt dej nå!!! De e ju som VÄRLDENS bästa musikal!!! Du borde få se scenversionen också. Mycket mycket vassare. (och då är ändå filmen helt ok)

Svar: JAAA! världens bästa! Men klart ja sku vilja se den "live", man borde bara komma sig iväg till typ London :)
Hanna Krokfors

2012-10-04 // 20:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback