Personlig blogg

Nu när jag sitter och kollar min blogg jag hade innan förra bloggen. (Det är invecklat dethär med att byta blogg), Så inser jag att jag nog hade en mycket trevligare och personligare blogg på den tiden.
 
Tycker ni jag borde uppdatera mer personligt här också, eller är det bilder ni vill ha?
Ingen har ju sagt att det inte går att kombinera. Och detgår ju under namnet Foto- OCH Vardagsblogg.
 
Så kanske? Please let me know :)


» Malin

Jag måste säga att jag gillar din blogg som den e nu, passligt mycket av allt! :)

2013-04-09 // 20:56:03

Håller helt med Malin :)

2013-04-10 // 16:42:09

Kanske. Int för personligt men lite ja kanske lite mer om vad du gör på fritden och så :)

2013-04-11 // 10:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback