Detta med teknik ni vet.

Ursäkta för mitt dåliga bloggande.
 
det har faktiskt en orsak. Nämligen. 
 
Min dator är sönder.
och min telefon.
och min hårddisk.
 
Så lusten att blogga är lite bortblåst, speciellt då jag inte får upp några bilder.
menmen. Jag hoppas ni har överseende, så fort jag får igång datorn ska väl bilder börja rulla in :)
 
Annars, ni som tar examen eller känner nån som gör det.
Kom ihåg att jag också fotar examensbilder :)


Klicka in på min blogg! Har nämligen gett dig en blog-award! :)

Svar: Tacktack, jag såg den faktiskt, men visste inte om det var jag Hanna, ska svara på den snart ;)
Hanna Krokfors

2013-02-25 // 18:15:31

Allstå jag måste fråga, har du någon pojkvän? Eller är det för personlig fråga?

Svar: Jodå, det har jag ;) Ludvig heter han, du hittar honom på bild lite längre ner ;)
Hanna Krokfors

2013-03-03 // 19:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback