Past days

Mera dagbok, var det nån som önskade.
Så, vad ska jag då skriva? Mitt liv är ganska händelselöst just nu.
Slappa, kolla lite serier, träna, dansa, sjunga...
 
Sånt.
Inte händer det så mycket.
 
Idag har jag varit på Zumba Toning, huhhu de e tungt, men ojj, så roligt!
 
 
Och igår var jag faktiskt också på ett vanligt zumbapass. Men innan det musikteori!
Vi har nu flyttat in i nya musikhuset, så vi har iMacs!
 
 
Det var ganska häftigt. Vi fick skriva in en redan existerande låt, liksom, vara en levande kopieringsmaskin.
Ett ganska drygt jobb, men ändå häftigt.
 
 
Efter ca 1 timme hade man inte kommit så värst långt. Men jag tycker ändå de e ganska coolt att laga sin egen sheetmusic!
 
Så, det var senaste dagarna.
Kameran har fått vara hemma och vila, och det har varit ganska skönt.
Så, nu ska jag snart sova, och sedan invänta helgen!


=)

2013-01-18 // 20:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback