Personlighetstest

Vi fick en uppgift i psykologi för ett tag sen att göra ett personlighetstest.
Eller ja, det var mer eller mindre frivilligt.
Hursomhelst så har jag gjort det nu, och här är resultatet:
 

Din personlighetstyp:

Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.

 
"eventkoordinator", Jaani, det sku vara det :) Var utbildar man sig till sånt?
 
Ni som känner mej kan ju jämföra hur mycket det egentligen stämmer :)

 



Hej! :D
Jag har precis valt ut veckans blogg. Gå in på länken och se om det blev du ;)
Kram!

http://josefinesvard.blogg.se/2013/january/vinnare-v4.html#comment

2013-01-23 // 15:18:16

Tävling! Vinn ett valfritt smycke från den populära affären ,modekungen, tävla nu på min blogg , var gärna med <3 ! http://mohammedis.se/
Avslutas om 2 dagar!

2013-01-23 // 16:11:14

Om du gillar One direction så kan du kika in på min blogg för där skriver jag berättelser om dom där du själv möter dom i dina drömma! :)
Haft en bra dag?

2013-01-23 // 17:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback