Tips?

Frågetecken?
Vad vill ni ha i bloggen?
 
 
Bilder?
Redigeringar?
Fototips?
Redigeringstips?
Vloggar?
Vardag?
Mera text?
 
Jag har lite beslutsångest :)
 
(En liten skillnad på svartvitredigering, vet int om ni ser, men vill ni ha mera sånt?)
 
 


Svar: Tack så jättemycket! ♥

2013-01-07 // 18:03:58

Jag tycker jättemycket om redigeringstips och tutorials! Sedan är alltid fototips mysigt :)

2013-01-07 // 18:11:38
» Deda

-Jag sko vila se liknande "fantasy"- bilder. t.ex. alver, älvor och sånt :) (finns säkert många fina makeup tutorials på youtube ;))
-Typ porträtt med massa detaljer och rekvisita. t.ex. bilder med någon som spelar ett piano, fiol och sånt :D
-lite fototips om man ska fota i dämpat ljus, hur man får bäst och skarpaste bilden av en måne osv.

Int e ja krävand int ;)

Svar: NE int e du ju känd fö he int ;) Men tusen tack, nu har ja några projekt^^
Hanna Krokfors

2013-01-07 // 18:44:29

skaffat ny foto blogg gå gärna in o kolla in den och tyck till! :)

2013-01-07 // 19:57:15

Du skulle kunna ha mera fototips, det är alltid kul att lära från dom som är bra på att fota :)

Svar: Ååh, du smickrar mig :)
Hanna Krokfors

2013-01-07 // 21:31:15

Alltid roligt med fototips! :) Du har en så inspirerande blogg!

Svar: Ååh, tusen tack! :)
Hanna Krokfors

2013-01-08 // 20:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback