Blogaward1

 
-tidsinställt inlägg-
 
här kommer min första Blogaward, som jag fick av Sandra.
så nu ska jag försöka svara på frågorna.
 
 
1. Jaa, tre saker. Nå, den första e väl att man alltid ska älska sina medmänniskor, oberoende om man gillar dem eller inte. Det är svårt, men lyckas man beukar det bli riktigt bra i slutändan :)
Den andra saken är att man faktiskt kan försöka vara vänlig. Säga ett enkelt "hej", eller, "Vad fin tröja du har idag".
Och den tredje, är väl i mån av möjlighet, att finnas där om någon behöver en. Alla knyts väl in i det första, men det var nu tre saker :)
 
2. Om jag har en jobbig attityd mot något... Hmm.. Ofta tycker jag att jag kan ha en jobbig attityd mot nya saker, eller att arbeta i grupp med folk jag inte känner. Men det brukar alltid bli kul i slutändan, så jag förstår inte riktit varför jag alltid är så skeptisk i början :)
 
3. Den ena bra egenskapen jag har är nog att jag kan se saker. Jag borde kanske bli bättre på att utnyttja den egenskapen, som att lite se hur nån mår, vem som är kär i vem och så vidare. Den egenskapen har varit bra då jag vill stilla min egen nyfikenhet.
Den andra bra egenskapen jag har är att jag inte har så stora problem att umgås med folk, utan jag kan socialicera med lite vem som helst :)
 
4. En förebild. Oj. Rent spontant sku jag ju vilja säga Jesus, men om du tänker på nån människa här på jorden just nu...
Det finns ganska många, men Fammo tror ja nog får ta äran denna gång. Hon är en så otroligt tålmodig och god människa!
 
5. Att redigera bilder! Och att fota bilder. 
Och förstås att umgås med vänner, prata med L, dricka te... ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback