Room makeover

Då man egentligen borde läsa på studenten får man plötsligt lust att städa, och inreda.
 
Så det har jag gjort idag.
 
Städat ur hela bokhyllan med skåp, samt ändrat tonen i rummet lite :)
 
FÖRE: 
 
 
 
 
EFTER:
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Älskar verkligen ditt nya rum Hanna !! de e ju så super nice och fint :D <3 Märkt å att du hadd en exakt likadan säng som jag har bara att den var vit :)

Svar: Tack Heidi! Kul :) Är själv supernöjd!
Hanna Krokfors

2013-09-04 // 22:20:58

Kan bara le åt din kommentar om att när man läser inför studenten finns det plötsligt massor av andra saker att göra. Det låter ytterst bekant! Jag har själv aldrig haft så mycket "annat" jag borde göra samt skulle vilja göra, som jag har nu när förberedelserna inför skrivningarna är på gång. Roligt att höra att någon annan också har drabbats av denna "över-kreativa-allt-annat-göra"-symptom :)
Vad fint du har fixat i ditt rum!

Svar: Tackar, trivs riktigt bra i det, om det bara skulle hållas städat och fint. Men visst, tror jag aldrig har haft huvudet så fullt av ideer som nu :)
Hanna Krokfors

2013-09-16 // 22:23:14

Verkligen snygga alla dehär poträttbilderna på barnen :) Kunde dessutom inte låta bli att lägga märke till den lilla men dock jätte snygga gröna draken i din bokhylla XD

Svar: Draken är en favorit som inte kan flyttas från sin plats! :)
Hanna Krokfors

2013-09-17 // 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback