Lockar utan locktång

Jag ramlade häromdagen över en blogg som visade hur man enkelt kunde göra lockar genom att sätta ett band i håret och virvla in lockar i det.
 
Och såklrt så måste jag ju testa.
Tror ni det funkar? 
Vi får ju se imorgon.
 
Det skulle ju isåfall vara ett busenkelt sätt, om det bir snyggt.
Om det går totalt åt pipan finns ju alltid den klassiska hästsvansen som räddning :)
 
 
Så, gonatt alla söta ni! :)


Skulle gärna prova den metoden om jag hade lite längre hår och ägde ett hårband :) Kul att se en fotoblogg som sticker ut från mängden!

Svar: Nå, vi får nu se om det funkar :)Sticker ut ur mängden? Hur menar du? :) (jag gör väl mitt bästaa;))
Hanna Krokfors

2012-12-06 // 20:18:49

Jag ska testa! :D

2012-12-08 // 12:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback