Svar på Frågorna

 Va tycker du om din söta vän Kajsa ? :))
 
Jaadu Kajsa, ja gillar dig nog väldigt mycket. Speciellt när du kommenterar på bloggen :)
Vi har ju varit vänner ett tag då att säga. Vi är väl mer som systrar än vänner. I alla fall när det kommer till kinas.
 
 
Har du alltid varit troende?
 
Ja, det beror väl på. Jag är ju uppvuxen i en troende familj, så jag har ju växt in i det så att säga. Men där vid 12-års-åldern tog jag väl beslutet helt själv. Men nog räknar jag det som att jag alltid har varit troende, jag har inte varit nåt annat i alla fall.
Sen har ju man alltid sina perioder av tvivel och så, men överlag har jag nog alltid trott.
 
 
Läser du ofta bibeln?
 
Nä, det gör jag inte, fast jag borde väl bli bättre på det.
 
 
Hur många syskon har du?
 
 
Ett syskon, Min bror Jonas.
 
 
 
Vilken egenskap är det finaste en människa kan ha, enligt dig.
 
Oj, vilken svår fråga.
En väldigt fin egenskap tycker jag är när man verkligen bryr sig. Fast man kanske inte känner en person så bra, men ändå bryr sig om den. DET är väldigt fint.
 
 
Vad tycker du om för musik?
 
 
Just nu är det mest lovsång som strömmar ur mina högtalare. Speciellt omgjorda lovsånger, t.ex. Dubstepversioner, hårdrock m.m.
I övrigt kan min musiksmak verkligen variera. Men det viktiga för mig i musiken är att det är ordentligt, proffsigt och äkta. Då orkar man lyssna på en låt.
 
 
Kan du spela något instrument, vilka isåfall?
 
 
Mitt främsta instrument är helt klart min röst. Även om det är mest nynnande.
Så spelar jag också piano i den grad att jag kan spela åt ett band eller kompa mig själv. Men inte så att jag skulle vara på en pianokonsert. Så får jag ju också ljud ur en Cajon, och takt, så jag klarar det lite om det behövs. men, jaa....
 
 
Hur många är ni i er familj?
 
 
4 stycken.
 
 
Har du och din pojkvän en bra relation?
 
Japp, det har vi nog, även om det är jobbigt att bo långt ifrån varandra, så nog får vi det att funka :)
Vi e normala, jooo...
 

Brukar ni bråka ofta?
 
Det beror på vad man anser med bråka. Nog e vi (jag?) ganska ofta småprytto över småsaker eftersom det lämnar så mycket ouppklarat då man inte kan ses. Men i övrigt grälar vi nog inte så ofta. Det beror på hur mycket sömn vi fått under natten :)
 
 
Var hittar du din motivation att blogga så ofta?
 
 
De är en bra fråga. Egentligen tror jag det är fotandet. Då jag fotar en bild jag e nöjd med vill jag sätta upp den på bloggen för att visa den.
Och samtidigt ger bloggen en extra puff att gräva fram kameran.
Sen ger ju statistiken såklart en puff, och kommentarer lyser upp min dag som inget annat. Så när det man gör uppskattas så bloggar jag.
Jag tycker det är roligt, och så se jag hur jag utvecklas. 
 
 
 
 
Vill ni fråga mera så fråga på bara. Jag skriver ett till inlägg med mera svar om det behövs :)
 
 



» iebaa

Haloj!
Jag tänkte fråga om du kunde visa din kamerautrustning? (har du redan gjort det någon gång?) :)

2013-01-07 // 12:33:11

Hejsan! hur var din helg :)?

2013-01-07 // 13:10:00

http://jfotografi.se/2013/january/tavling-vinn-en-liten-goodiebag.html

Tävla om en liten goodiebag i min blogg!

2013-01-07 // 16:20:10
» Anna

Hej! Jättefin blogg du har! Jag är själv ganska mullig och har sett på dina bilder att du inte heller är så jättesmal. Hur förhåller du dig till din egen kropp och din hälsa? Några bra tips hur man ska gå ner i vikt?

2013-01-08 // 06:19:54
» Hugo

Hej! Tänkte fråga om du är oskuld ? :)

2013-01-09 // 14:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback