Det händer mycket nu

Nu fick det vara färdigpluggat finska för idag. Hjärnan kommer ju att spricka annars.
Insåg att bloggen lämnat lite efter iom provveckan som antågar, så jag tänkte att ett litet inlägg skulle vara på sin plats.
 
Idag var jag med och filmade lite film. Lina, som ska söka in till medieteknik i till hösten, ville göra en liten musikvideo, så jag och några andra fick agera statister. (Tänk, jag stod framför kameran!)
Det var riktigt kul, och sällskapet ett härligt gäng.
 
Nu har jag pluggat finska, och ikväll ska jag fota årets första examinand! Det blir spännande :)
Värmen är ju så härlig, och humöret är på topp, inte ens finskaprovet verkar kunna ändra på det nu.
 
Hade inte killarna snygga kläder va?
 

 


Kommer man att få se fillmen senare?

Svar: Jo, den borde nog komma upp på Youtube senare om jag förstod saken rätt :)
Hanna Krokfors

2013-05-22 // 19:13:27
» malin

välldigt snygga kläder!

Svar: Visst är de! :)
Hanna Krokfors

2013-05-22 // 19:15:50

Hejsan!
Lånade en av gruppbilderna du laddade upp på FB och använde i ett Polen-inlägg på min blogg, är det okej? :)
Inlägget finns här: http://sandraahlskog.blogg.se/2013/may/dag-4-birkenau.html

Svar: Går nog superbra! Hoppas kvaliteten räckte till :)
Hanna Krokfors

2013-05-23 // 16:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback