Blossom - en av stans mysigaste butiker!

Igår när jag och Laura var på stan kunde vi ju inte låta bli att gå in i Blossom.
Och eftersom vi hade kamerorna med kunde jag inte riktigt låta bli att fråga om det var okej att jag fotade lite grejjer.
Det var nog okej sade de när jag förklarat hur det var :)
Och oh så mysigt!
Jag skulle kunna ta med mig hela butiken hem. Men det kan kanske bli lite dyrt.
 
Dessutom andades hela stället jul till max!
Så nu är Julfeelisen på topp.
 
Så, ni som har mammor, mostrar, fastrar, far- och mormödrar utan julklappar, kolla in denna butik!
 
(Varning för många bilder på kommande!)
 
Alla bilder är tagna av mig, och får absolut INTE kopieras härifrån. Vill nån ha nån bild, så kontakta mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


Blev du en av vinnarna i veckans blogg?
http://photoobymee.blogg.se/2012/december/veckans-blogg-vinnarna-1612.html#comment
Om inte? anmäl dig igen, tänk på att du får större chans att vinna om du gör de sakerna du får plus för! :)

KRAM

2012-12-16 // 19:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback