En lista såhär.

 
Hur skulle du se ut om du aldrig hade ändrat något med ditt utseende? Ganska lika antagligen.. Har ju färgat håret blont, och är oftast sminkad, men annars ser jag nog ut som jag gör :)
 
 
Vad ska man göra för att få dig irriterad? Man ska störa mig med onödiga kommentarer, vara elak och prata om sånt man inte har en aning om, och ge dålig kritik anonymt eller utan anledning. (Usch, jag blir ju irriterad bara jag tänker på det)
 
 Vad är meningen med livet? Jaa-ni. Enligt den övertygelse jag har så skulle jag säga att det är att lära känna Gud och göra honom känd.
 
Har du några komplex? Det har väl alla, min dubbelhaka stör jag mig massor på som exempel.
 

Vad är du nöjd med, när det gäller dig själv?Jag tycker jag är väldigt socialt begåvad, och har utvecklats mycket inom fotograferingen :)

 

Skulle du kunna plastikoperera dig? Jo, om det skulle gälla t.ex hälsan.

Hur länge har du varit olyckligt kär som längst? Oj .. vilken svår fråga. Det var väl nog i början av höstadiet, en ganska lång tid. Men då är ju frågan hur seriöst det var då igen :)

När kysste du någon senast? Idag ;)

Vilken låt går på repeat hos dig? Dee nog inte en, utan många. hela min jul-playlist, men speciellt Tobymacs julalbum. helt underbart!

Vilket är ditt favoritämne i skolan, just nu? Håltimmarna! Nää, men psykologi och religion gillar jag. Men också modersmål! 

Vilken ämne gillar du minst? För någon vecka skulle jag ha sagt finska, men sen jag hittade en utbildning jag skulle vilja på, som går på finska, vet jag inte riktigt. Det beror på från dag till dag.

Vilken färg har dina naglar just nu? Halvnött röda :)

Vem är din kändiscrush? Hur jag än tänker kan jag inte komma på någon. 

Vilken klass börjar du i? Jag går på 2b i PG

Favorittid på dagen? Kvällen, typ efter middagen då man bara kan mysa ner sig under en filt :)

Har du blivit jagad utav polisen? Näää, men nog sku de va lite häftigt :).

Är du singel nu? Nope! 

Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? Vad jag vet har jag nog ren ett seriöst förhållande :) Så jaa-aa! ;)

Vem av dina vänner vet mest om dig? Åman förstås, men också mitt gulliga skolgäng :)Och alla mina tjejer, men de som har mest koll vad som e på gång är de på bilden :)

 

Vilken är din riktiga hårfärg? Råttgrått

Brukar du komma i tid? Joodå, jag är nästan tidspessimist, står alltid fruktansvärt läge och väntar på bussen. Men de finns ju undantag :)

När gjorde du senast något riktigt dumt? Jag gör aldrig dumma saker :) Nja, jag kanske fräste lite åt pojkvännen igår, fast det inte var meningen...

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Oj, har nog inte fått något riktigt specifikt, eller säkert nån gång, men inte så jag minns, mest olika sångerskor har jag fått höra att jag låter som, eller att jag skulle höra dit.

Vad faller du för hos det andra könet? Snällheten! Och att killen är säker på sig själv! Helt klart:)

Det var typ det! Grattis som orkade läsa ):

 



åh rolig lista:)

Svar: Javisst ;)
Hanna Krokfors

2012-12-13 // 10:29:26

Sv: Nämen tack så mycket! :)

2012-12-13 // 12:27:21

Kompakt här! Vi Vill bara tipsa om våran julkalender! Där det vi kommer ha tips och videos men även några GRYMMA TÄVLINGAR!
Så kolla in den varje dag fram till jul för att kunna ta del i våra tävlingar och andra skojigheter!

2012-12-13 // 12:45:18

Hej! Vi är två tjejer som går sista året på gymnasiet och vi har som projektarbete att göra en peppbok för att höja unga tjejers självkänsla. Vi har därför startat en blogg med samma syfte. Kika gärna in om du vill! :D

2012-12-13 // 13:13:21

Hej :) Har tävlingar i bloggen, var jätte gärna med!

Presentkort hos inredum: http://millahoman.blogg.se/2012/november/vinn-ett-presentkort.html

4 Biobiljetter: http://millahoman.blogg.se/2012/december/vinn-biobiljetter.html

Halsband: http://millahoman.blogg.se/2012/december/vinn-halsband.html

Mobilvantar: http://millahoman.blogg.se/2012/december/vinn-vantar.html

Presentkort hos spelmedposten: http://millahoman.blogg.se/2012/december/vinn-presentkort-2.html

Fototårta: http://millahoman.blogg.se/2012/december/vinn-fototarta.html

ha det bra! kram // Millah

2012-12-13 // 14:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback