Jennie

Det är bra med håltimmar.
Denna gång var det Jennie som råkade ut för min kamera.
Supergullig tjej!
 
 
 


Oj bilderna blev ju superfina, duktig du e Hanna! Och tack för fotograferingen :--) Roligt va de trots allt ;)

Svar: Tack Jennie! Ska skicka bilderna snart. Kul för mej också. Drar nog ut dej fler gånger. ;)
Hanna Krokfors

2012-12-12 // 15:07:30

hellooo, var redigerar du dina bilder ? :D och hur eller vad har du för objektiv till dina porträtt bilder då de blir liksom suddig bakgrund och huuur gör du för att få de (inställningar) :D kunde du bjuda på några av dina bästa knep och inställningar :D toppen blogg och fina bilder!

Svar: Hejsan, tusen tack för kommentaren!Jag redigerar mina bilder i Photoshop, och bakgrunden blir suddig då du har ett lågt bländartal (som i mitt objektiv 50/1,8) som jag använde på bilderna här.
Ja, det skulle jag kanske kunna göra, plötsligt, vi får se :)
Hanna Krokfors

2012-12-12 // 18:30:26

fina bilder!!

Svar: Tack! Jag hade snygg modell!
Hanna Krokfors

2012-12-12 // 22:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback