Lite dött

Som ni märkt har det varit lite dött här på bloggen under helgen.
Detta kommer att fortsätta en liten stund ännu, men jag hoppas ni försöker hänga kvar.
 
Anledningen till detta är att jag i fredags lyckades få min axel ur led.
Så efter en stund på sjukhuset med medicinintaget på max, och axeln tillbaks på plats, fick jag order om att ha armen fastsatt i 10 dagar framöver.
 
Det är ju kanske inte riktigt optimalt när det kommer till fotografering.
Så, inga nya bilder kommer att dyka upp, men kanske några ovisade ur arkivet, det finns en del :)
Så häng kvar, det kommer nog bilder så småningom :)
 
Ni kan tillexempel få en instagram-bild på Simons katt, Kalashnikov.
Här mycket stiligt surfandes på S iPod.
I bakrunden ser ni mitt vackra armpaket.
 


Vinnaren av Veckans Blogg är nu utlottad! Gå in och kolla om det är du!

http://josefinesvard.blogg.se/2012/december/vinnare-for-vecka-49.html#comment

2012-12-02 // 17:44:02

vad är det förserie! ;O
jaa hatar o vänta :c vampier diareis hade uppehåll i en vecka då blir man lite sad :C

2012-12-02 // 22:23:13

Söööt katt! :))

Svar: Ja, visst e den! :)
Hanna Krokfors

2012-12-03 // 10:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback