Dagens teknik!?

Son de flesta säkert vet, så ska jag, med vårt kära HD-band, spela under Höstdagarna, som är om 2 veckor.
 
Så idag skulle jag ha varit på möte med styrelsen. Men eftersom tågen går så konstigt från Bennäs nu, och jag inte hade lust att resa halva natten, så är jag hemma iallafall.
Men, tack vare dagens teknik, så sitter jag nu, hemma, vid köksbordet med en filt virad runt mig, på möte.
Ganska spännande.
 
Så, alltså igår, hade vi ju vår sista "keikka" med bandet innan den stora skrällen. Så då måste vi ju också fixa ihop en bild av oss.
Och efter mycket knorrande över att behöva vara utmonhus, och att ställa kameran på ett ställe lagom högt, och att ställa självutlösaren fint, så fick vi en relativt snygg bild på oss :)
 
Här, beskriver den oss inte ganska bra? :)
 


Awesome band ;) de kmr att gå bra för er på hd om ni gör lika bra ifrån er som på nc igår :)

Svar: nåmen tack :)
Hanna Krokfors

2012-10-20 // 11:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback