Höstmörker

Idag var jag ute och promenerade med min vän Simon, medan vi funderade och planerade inför höstens stora projekt. Att vara kompband på Höstdagarna.
 
Jag gillar verkligen inte hösten.
Det är mörkt och regnigt och KALLT!
Och eftersom mitt humör oftast är som vädretär hösten inte rolig.
Bara varma, TORRA höstdagar kan vara fina :)
 
Hursomhelst, som alltid hade jag ju med kameran, och stackars Simon fick efter mycket knorrande ge upp och stå modell, mot sin vilja.
 
Men då fick jag fångat höstens mörker på ett fint sätt.
Så som Simon ser ut på bilderna brukar jag känna mig på hösten.
(Fast jag blev ju förstås gladare av det trevliga sällskapet, och de fina bilderna)
 
   
 


» ...

Gorr bra hit bildre :)

Svar: Nåmen tack :)
Hanna Krokfors

2012-10-02 // 19:09:06
» Sara.

Du vet verkligen hur du hanterar din kamera! :) Alla dina bilder är superfina, det skulle vara roligt att någon gång bli fotat av dig, inte för att jag är någon modell, men bara för skojs skull... :)

Svar: skulle vara jätteroligt! :)
Hanna Krokfors

2012-10-04 // 18:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback