Mera från bröllopet

Här kommer lite fler bilder från vigseln och dopet.
 


Oj nej va söta dom är! Speciellt barnen är så gulliga! Man blir så rörd...

Svar: åååh, tack!
Hanna Krokfors

2012-10-22 // 07:54:47

Svar: Tusen tack, vad glad jag blir :D



Har du facebook och vill sprida din fotoblogg, gilla gärna min nya sida jag skapade där, vore kul att nätverka mer med andra fotobloggare: http://www.facebook.com/Fotobloggare

Svar: spännande! ska kolla in!
Hanna Krokfors

2012-10-22 // 17:05:37

Svar: tack så mycket för din gulliga kommentar, det värmer! <3 Jag tar och följer dig också, gillar dina bilder skarpt!

Svar: oj tack gullet! alltid kul med feedback! :)
Hanna Krokfors

2012-10-22 // 17:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback