GAMLA blider

Läser igenom min första blogg. Och jag hittade några bilder från 2009/2010 som jag fotat med en kompakt röd sony(minns inte märket längre), och insåg att kanske man har utvecklats nånting under åren...
 
Men nog är de ju relativt snygga ändå :) Det är något som är kul, kolla igenom hur man har utvecklats, även om jag fortfarande har massor att lära mig!
 
 
De båda pärlgrejjerna hade jag faktiskt fixat ihop själv :)
 
 
 
 
En annan rolig sak man kan göra om man har tråkigt. (Eller måste läsa på prov...) Är att kolla igenom dagens tidning och beklaga sig över dåligt tagna bilder, och vad man själv skulle göra annorlunda.
Iallafall dina vänner kommer att ha kul åt dig.
 
Hursomhelst, nu ska jag återgå till provläsandet, men ha det så bra i dethär äckliga vädret allihopa :)
 


Haha söt ödla! Jag kommer ihåg när jag satt och gjorde liknande ödlor på fritis när jag var liten ;-).

Svar: Tack! Jo, den är ju gjord för ganska så länge sedan :)
Hanna Krokfors

2012-09-23 // 12:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback