Om att göra det mysigt runt sig

Idag har jag städat!
Jag är en otroligt råddig människa, och har noll koll på mina papper, och övriga småsaker som jag har tusen exemplar av.
Men ändå brukar jag oftast hitta det jag söker då det handlar om nåt viktigt, om inte annat dyker saker och ting upp då jag börjar städa :)
 
Hursomhaver hittade jag en fin fotoram idag. Jag fick mycket ledig plats på en hylla då jag började plocka bort skräp därifrån, så mina nya IKEA-vaser fick en fin plats att stå på, medan jag printade ut en söt bild, och satte i ramen (som jag också tror är från IKEA från början).
 
Nu sitter jag i mitt nystädade rum med ett brinnande ljus, och en fin bild att titta på.
Det gäller att göra det mysigt åt sig! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback