Vårmys

Nu börjar det ju bli ljust på utsidan, solen syns framme fortfarande fast klockan är halv 8, snön smälter och fåglarna kvittrar.
 
Men vem har sagt att man inte kan mysa inomhus för det?
Vi stackars gymnasieelever som har provvecka på kommande får så lov att ta sig i kragen och sätta sig på insidan med böckerna och anteckningarna.
 
Så, vad kan då vara bättre än att plocka fram sina IKEA-ljus, och njuta av dem medan det fortfarande är lite mörkt iallafall. Om några veckor klagar vi på att det är för ljust för att vi ska kunna sova.
 
Så därför tänder jag nu mina ljus, plockarfram kameran som hunnit bli alltför dammig, fotar mina ljus, bloggar om det, och plockar sedan fram matteboken.
 
 
Om ni annars har några speciella önskemål om vad som borde dyka upp här på bloggen så är det bara att nämna det i nån kommentar. Måste försöka komma igång i mina gamla bloggrullor som jag hade tidigare :)
 


Tips;
-Ett foto i timmen
-En dag hos mig
-Så här ser det ut där jag bor
-Min största dröm
-Här vill jag bo

Hoppas du hittar något kul att blogga om! :)

Svar: Tack! Har försökt mej på detdär "ett foto i timmen", men det blev aldrig riktigtklart. Mina dagar ser så olika ut. Men det kanske skulle kunna vara kul :)
Hanna Krokfors

2013-04-08 // 19:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback