Dålig bloggare här

Jag ber verkligen tusen gånger om ursäkt, alla ni som kollat in hit fast jag inget skrivit.
 
Jag har inte fotat på JÄTTELÄNGE!
Har nog några bilder från UK, men jag har inte fått in dem i datorn ännu.
 
Ärligt har det varit riktigt skönt att inte satsa på bloggen ett par dagar nu.
 
Men nu ska jag ta mig i kragen igen, kameran ska få följa med igen.
 
Så, idag ska jag fundera på lite självporträtt, får hoppas att det är ljust ute tillräckligt länge :)
Annars försöker vi på nåt annat.
 
Så småningom ska jag beställa ett studioset, så då får jag lite blixtar och softboxar och saker. Så då ska vi börja med mera frisyrer och smink och porträtt.
 
Men fram tills dess får ni se på en tom blogg, förutom då jag bloggar, vilket ag ju just lovade attjag skulle börja göra mer :)
 
Så, påminn mig om det inte dyker upp inlägg :)
Och kommentera gärna, så orkar jag blogga mer!
 


MITT PUFFSKYDD!!!! :)))

2013-01-30 // 17:16:43

Du fick en blogg award av mig!:)

hiittar den här:

http://www.santtubackman.blogspot.fi/2013/03/blogg-award.html

Svar: Nämen tack, ska kolla in den :)
Hanna Krokfors

2013-03-03 // 18:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback