Kraschad eller ej?

Idag, efter hela 2 veckor gav min externa hårddisk upp.
 
Och jag som för två dagar sen fört över ALLA mina bilder jag hade på datorn, för att ha dem säkert.
Samtidigt tömde jag datorn.
 
Och då valde hårddisken att sluta funka.
Bra dag dethär.
Finskaprov förbättrar inte precis saken.
Men, det är smällar man får ta då man bara har saker sparat på ett ställe.
Tydligen lär det ju gå att få ut bilderna ändå.
 
Men samtidigt vet jag ju inte om den är krashad eller bara annars bråkar.
 
Jobbigt när sånt händer, japp!
 
 
 
 


Ugh, ja har ju en precis likadan hårddisk..

Svar: Se upp, och ha på två ställen. En annan tjej hade precis lika, med samma problem, efter 3 veckor, helt kaputt.
Hanna Krokfors

2013-01-08 // 22:23:54

Inte så kul att hårddisken sluta fungera, hoppas du lyckas rädda den :)

Svar: Ja, man får verkligen hoppas.
Hanna Krokfors

2013-01-08 // 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback