Fjärrutlösarbilder

 
Nikon D5100
Nikkor 50/1,8
fjärrutlösare
 
Japp, för er som undrat och frågat, och inte är vän med mig på facebook. Här har ni bilder :)
 
För övrigt måste jag säga att en fjärrutlösare är en väldigt bra investering! 8 euro från Clas Ohlsons! Otroligt. Jag är nöjd med det köpet, alla bilder som läggs upp på mig är tagna med den.
 
Övrigt från mitt liv? Imorgon drar vi iväg till Åbo med årskursen. Spännandespännande! Ska släpa med mig kameran och objektiven, och försöka tampas med familjens dator när jag kommer hem. Långsammare än Fjorg.
hursomhaver, jag borde inleda packandet.
 
Ha det bra sålänge! 


Hanna, rusa inte in i en massa förhållanden bara för att du kan. "Dansa bara med Gud, så låter han din sanna kärlek ta din hand och din midja då tiden är inne." Fokusera på att jobba på dig själv och ditt hjärta tills du är redo. Lev rent.

2013-03-13 // 15:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback