In the City, pt3 av isprinsessan

Men jag vet inte om man kan kalla det isprinsessa längre. Det är så varma och mysiga bilder i världens härligaste motljus.
 
Lite mer drömska på nåt vis.
 
Och ja, de är fotade på gågatan. Jag kan gissa att folk hade roligt åt oss. Men vi hade inte tid att märka nåt eftersom vi var så inne i det vi gjorde.
Iallafall jag :)
 
 
 
 
 
 
 


Helt fantastistka bilder Hanna. Du är jätteduktig! :)

Svar: Voi Tusen Tack Vecco! :)
Hanna Krokfors

2013-03-22 // 08:32:39

riktigt fina bilder, du e verkligen duktig :)

Svar: Tusen tack! va glad jag blir!
Hanna Krokfors

2013-03-22 // 19:54:17
» Linda

häftiga bilder :)

Svar: Tusen tack!
Hanna Krokfors

2013-03-29 // 19:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback