Den obloggande bloggerskan här igen

Hejhej! Long time no seen kan man väl säga. Mycket på gång, och bloggen vill lite glömmas bort. Men jaa, jag har varit på PRAO, två hela dagar.
Och vilken PRAOplats, tänk om jag skulle bli ungdomsledare ändå? Vilket härligt jobb det verkar vara!
Nå, drömma kan man, det är länge tills jag måste bestämma :)
 
Dagen var inte så lång, utan fortsätter sen ikväll.
 
Under eftermiddagen har jag svettats, pysslat lite studentkort, svettats, gått igenom bilder, svettats, planerat minutschema inför helgens kalasande, svettats lite till, kollat lite frisyr-inspiation inför imorgon, lackat naglarna, svettats ännu mer och... jaa, that's kind of it.
 
Värmen är nog verkligen här i Finland nu. (Om någon inte förstod varför jag svettades...)
Nu ska jag ta mig lite eftermiddagsvila, och sedan ställa klart inför helgens stressiga schema!
 
Dagens rådd-frisyr, kanske jag borde ha det sådär oftare, trivs löjligt bra med håret så. :) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback