Ny kamera

Äntligen dök den upp, min nya älskling!
 
Nikon D7000, som jag beställde förra veckan. Den är lite mer invecklad än D3000 och D5100, så det är en del att lära sig, men månne vi inte skall komma överens <3
 
 
 
(Dessvärre är manualen endast på finska, men det är ju bra med utmaningar. Speciellt med tanke på höstens studentskrivningar som närmar sig med stormsteg!)


när kommer resten av polenresan?

Svar: Så fort jag får tillbaka min resedagbok från skolan :) Så jag minns vad som hände :)
Hanna Krokfors

2013-05-09 // 14:03:04

Snubblade över din blogg av en slump. Roligt med fler unga fotograf i Jakobtad. Fin blogg och fina bilder! :)

Svar: Nämen tusen tack! :)
Hanna Krokfors

2013-05-14 // 21:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback