Skolmusik day 2

Dag två inleddes med sovmorgon! Hur skönt som helst att inte behöva stressa iväg utan kunna ligga och dra sig till halv 10.
När vi kom ut ur vår jumppasal insåg vi hur fruktansvärt varmt det var!
Och då fick vi åka runt med bussen mot Grankulla i jakt på Grankulla svenska samskola där vi skulle dansa Israelisk dans. (Roger har fotat de bilderna)
Det var svettigt, men superkul.
 
När vi dansat klart fick vi snabbtsnabbt äta mat, duscha och ställa oss inför vår mosikkonsert.
Det blev soundcheck, Nicki och Bassi spelade några låtar i aulan, och det var allmänt stressigt.
Sedan sjöng vi på konserten, och det var superkul!
 
Sedan var det matdags och lite chill innan vi skulle iväg på Tusen och en natt-konserten. Med mina normala vänner satte vi oss på en lagom bra plats, och njöt av konserten.
 
På kvällen härjade vi runt och hängde lite i repen i jumppasalen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


» Julia

Nej vad kul att jag hittade till din blogg! Jag är nämligen också från Finland :) Och skulle varit på skolmusik i år också, men jag kunde inte pga att jag var sjuk... Alltså spelar du något instrument? :)

Svar: Oj vad roligt! Jo, lite piano, men jag tar sånglektioner vid musikhuset i Jakobstad,så det är nog sången som det satsas på :)
Hanna Krokfors

2013-07-02 // 20:36:30
» Julia

Vad kul, jag skulle också gärna vilja kunna spela piano. Har spelat klarinett i fem år nu, och i höst börjar jag med gitarr istället :) Är du med i någon grupp/orkester eftersom du var på skolmusik? :)

Svar: Jag var nog bara från gymnasiet. Häftigt med klarinett! :)
Hanna Krokfors

2013-07-02 // 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback