Dagarna flyger förbi

 
 Jag tror jag befinner mig i något slags post-studentskrivnings-läge.
Jag tror att jag har massor att göra, men i själva verket har jag väldigt tomma dagar, och väldigt lite program.
Och plötsligt inser jag att jag har tråkigt!
Vad brukar jag göra på dagarna liksom?!
 
Nåväl, körkortet är fixat, om jag glömt att berätta. Friheten med det lilla pappret är obeskrivlig! Väntar på den dag jag har en egen bil att brumma iväg med. Allt har sin tid :)
 
Kameran har också lämnat och dammat en längre tid, eftersom jag inte ville den skulle få ta tid i pluggandet, men fast jag tagit upp den igen är den fortfarande mest undangömd i nåt hörn.
 
Så nu vill jag efterlysa fotokompisar och/eller modeller.
Vill nån dra ut och fota med mig? Ren ikväll kanske?
 
Har massor av idéer och inspiration, men ingen att fota, och att fota sig själv är inte lika roligt.
 
Efterlyser också fotojobb, om nån råkar gifta sig eller förlova sig eller annars bara behöver några fina bilder, sommaren med alla jobb tog slut så fort ;)
 
Oj vad jag tollar, hoppas ni får ut något av min lite osammanhängande text.
Ha det bra allesammans!
 
 


Helst skulle jag vilja vara en modell! ;)
Ingen måste men det är roligt att vara modell fastän jag är en dålig modell... ;)

Kram <3

Svar: Du är säkert en jättebra modell Linda! <3 skulle vara roligt att fota dig :)
Hanna Krokfors

2013-10-17 // 16:59:27

Du kan fota mig hihi :)

Svar: jåå! :) de vill ja, bara du kommer hitåt nångång :)
Hanna Krokfors

2013-10-17 // 17:03:35
» Hagis

Ja ha ju lova tiställ upp nagang så .. ba Bettan e med !

Svar: Jååå! :)
Hanna Krokfors

2013-10-17 // 23:52:53
» sofie

håller med - alla borde ha en foto vän, så mycket roligare då ju!

Svar: absolut! :)
Hanna Krokfors

2013-10-19 // 18:48:31

vilken fin bild!! :)

Svar: Tack! :)
Hanna Krokfors

2013-12-03 // 14:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback